Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε επίσημα στον Παναθηναϊκό μετά από 14 χρόνια απουσίας, παρουσιαζόμενος από την ΚΑΕ το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο νέο lounge του «T-Center». Η συνέντευξη Τύπου, που κράτησε κοντά στα 45 λεπτά, συγκέντρωσε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς τόσο ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος όσο και ο Σέρβος τεχνικός αποκάλυψαν λεπτομέρειες για την πολυαναμενόμενη συμφωνία. Ο κόσμος του «τριφυλλιού» υποδέχθηκε τον «Ζότς» με αποθέωση, σε μια στιγμή που ο ίδιος ο Γιαννακόπουλος χαρακτήρισε «ιστορική».
Πώς έγινε η συμφωνία
Ο Ομπράντοβιτς αποκάλυψε ότι μετά την αποχώρησή του από την Παρτίζαν τον περασμένο Νοέμβριο είχε ξεκαθαρίσει πως δεν θα συζητούσε με κανέναν σύλλογο πριν από τον Ιούνιο. Ήθελε να σεβαστεί τον εαυτό του και να δώσει στον εαυτό του χρόνο για σκέψη. Η πρώτη επαφή με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο έγινε μόλις δύο με τρεις ημέρες πριν από την επίσημη ανακοίνωση, όταν ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ ταξίδεψε προσωπικά για να τον συναντήσει. «Ο Δημήτρης ταξίδεψε, βρεθήκαμε, συζητήσαμε ανοικτά και τα απλά πράγματα είναι απλά. Μιλήσαμε καθαρά και συμφωνήσαμε», ανέφερε ο Σέρβος προπονητής.
Ο Γιαννακόπουλος ήταν εξίσου αποκαλυπτικός για το πώς προέκυψε η επιστροφή. Τόνισε ότι η ιδέα της επανένωσης με τον Ομπράντοβιτς δεν έφυγε ποτέ από το μυαλό του, από τη στιγμή που ανέλαβε τον Παναθηναϊκό. «Είχα πάντα στο μυαλό μου ότι πρέπει, οφείλει και θέλω να γυρίσει στον Παναθηναϊκό. Άρα στο μυαλό το δικό μου ήταν ώριμο πάντα», δήλωσε χαρακτηριστικά. Ωστόσο, ο ίδιος επεσήμανε και κάτι που δεν ήταν ευρέως γνωστό: ότι τα τελευταία χρόνια, σε δύσκολες στιγμές για την ομάδα, ο Ομπράντοβιτς τον τηλεφωνούσε για να του συμπαρασταθεί και να του δώσει συμβουλές, αποδεικνύοντας ότι ποτέ δεν ήταν πραγματικά αντίπαλος.

Ο Ομπράντοβιτς υπογράμμισε κατά την παρουσίασή του ότι «κοίταξε μέσα» του και η απόφαση ήταν εύκολη. «Ποτέ δεν έχασα επαφή με την ομάδα. Το παρελθόν μπορεί να είναι ωραίο, αλλά πρέπει να σκεφτόμαστε το παρόν για να δούμε το μέλλον», είπε, δίνοντας έτσι τον τόνο για τη νέα αρχή. Ευχαρίστησε επίσης τον Γιαννακόπουλο για την ευκαιρία που του έδωσε, ενώ χαρακτήρισε τον Παναθηναϊκό «ένα από τα καλύτερα club όχι μόνο της Ευρώπης αλλά του κόσμου».
Επαφές με τους παίκτες και το οικογενειακό πνεύμα
Αμέσως μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας, ο Ομπράντοβιτς ξεκίνησε επαφές με τους παίκτες του Παναθηναϊκού. Η πρώτη επικοινωνία έγινε με τον αρχηγό της ομάδας, Κώστα Σλούκα, τον οποίο ο Σέρβος τεχνικός γνωρίζει ήδη καλά από προηγούμενη συνεργασία. «Μίλησα με τον Κώστα χθες μετά την ανακοίνωση. Τον ξέρω πολύ καλά. Με τον Κώστα θα είναι πολύ εύκολο», ανέφερε, προσθέτοντας ότι ο Σλούκας βρίσκεται αυτή την περίοδο στη Χαλκιδική. Ο ίδιος δεσμεύτηκε ότι μετά από ένα σεμινάριο που έχει στο Βελιγράδι θα έρθει στην Αθήνα και θα συναντηθεί με όλους τους παίκτες.
Παράλληλα, ο Ομπράντοβιτς παραδέχθηκε ότι δεν έχει ακόμη επικοινωνήσει με τον Ματίας Λεσόρ, τον Γάλλο σέντερ με τον οποίον είχαν επίσης συνεργαστεί στο παρελθόν. «Είμαι μόλις μία ημέρα εδώ, χρειάζομαι χρόνο», εξήγησε. Ο Σέρβος τεχνικός τόνισε ότι η ομάδα πρέπει να δουλέψει για το παρόν και το μέλλον, θυμίζοντας ότι η επιτυχία της πρώτης του θητείας στον σύλλογο στηρίχθηκε στο οικογενειακό πνεύμα. «Την πρώτη φορά το κάναμε γιατί δουλέψαμε όλοι μαζί σαν οικογένεια. Πρέπει να είμαστε οικογένεια και να σέβεται ο ένας τον άλλον», υποστήριξε.

Ο Γιαννακόπουλος από την πλευρά του χαρακτήρισε την παρουσία του Ομπράντοβιτς στο πλευρό του ως «υποχρέωση προς τους φίλους του Παναθηναϊκού» και όχι δώρο, υπογραμμίζοντας το μέγεθος της σημασίας που αποδίδει στην επιστροφή. Φανερά συγκινημένος, αναφέρθηκε και στον Παύλο Γιαννακόπουλο, λέγοντας ότι η επιστροφή του «Ζότς» ανήμερα της γιορτής του πατέρα θα του φέρει χαρά.
Στόχοι: Να ξεπεραστεί η Ρεάλ Μαδρίτης
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος δεν απέφυγε να αναφερθεί και στους αθλητικούς στόχους της ΚΑΕ για τα επόμενα χρόνια. Ερωτηθείς για τη στόχευση να ξεπεράσει ο Παναθηναϊκός τις 7 Ευρωλίγκες που κατέχει η Ρεάλ Μαδρίτης, ο ιδιοκτήτης της ομάδας απάντησε ξεκάθαρα: «Αν θέλουμε να περάσουμε τη Ρεάλ, βέβαια θέλουμε». Μάλιστα, χαρακτήρισε τον Ομπράντοβιτς ως «τον Νο1 άνθρωπο που θα μπορούσε αυτό να το φέρει εις πέρας», εκφράζοντας την ελπίδα να δουν μαζί τον Παναθηναϊκό να φτάνει τις οκτώ Ευρωλίγκες.
Ο ίδιος ο Ομπράντοβιτς τάχθηκε υπέρ της επικέντρωσης στην ίδια την ομάδα και όχι στους αντιπάλους. «Επικεντρωνόμαστε σε μας και δουλεύοντας όλοι μαζί πάντα», τόνισε, ενώ παρατήρησε ότι «όλη η Ευρώπη ξέρει τι θα πει Παναθηναϊκός». Ο Σέρβος τεχνικός θύμισε επίσης τις εμπειρίες που είχε όταν ερχόταν στο T-Center ως αντίπαλος με τη Φενέρμπαχτσε και την Παρτίζαν, λέγοντας ότι ήταν πάντα μια «ιδιαίτερη στιγμή» γι’ αυτόν. Τώρα, με τη νέα του θητεία να ξεκινά, το στοίχημα είναι μεγάλο — τόσο για τον ίδιο όσο και για έναν σύλλογο που ονειρεύεται να γράψει νέες σελίδες ιστορίας στην ευρωπαϊκή καλαθοσφαίριση.




