Ο Ομπράντοβιτς επιστρέφει: «Υπάρχει φλόγα μέσα μου»
Κοινωνία

Ο Ομπράντοβιτς επιστρέφει: «Υπάρχει φλόγα μέσα μου»

22 Ιουνίου 2026|4 λεπτά ανάγνωση

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς είναι και επίσημα ξανά στον πάγκο του Παναθηναϊκού. Η επιστροφή του θρυλικού Σέρβου τεχνίτη στο «τριφύλλι» επισφραγίστηκε με μια συνέντευξη Τύπου που παραπέμπει στις μεγαλύτερες στιγμές της ευρωπαϊκής καλαθοσφαίρισης, μπροστά σε κόσμο που έσπευσε να υποδεχθεί τον νέο του προπονητή με ενθουσιασμό και συγκίνηση. Δίπλα του, ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, δεν έκρυψε τη συγκίνησή του για αυτή τη νέα κοινή πορεία, χαρακτηρίζοντας τη στιγμή ως «μία από τις πιο ιστορικές μέρες στον σύλλογο εδώ και πολλά χρόνια». Ήταν, εξάλλου, και η μέρα των γενεθλίων του Γιαννακόπουλου, κάτι που προσέδωσε ακόμα μεγαλύτερη συναισθηματική φόρτιση σε μια ανακοίνωση-σταθμό για τον ελληνικό αθλητισμό.

Ο Ομπράντοβιτς δεν κράτησε μυστικό τα συναισθήματά του, αποκαλύπτοντας ότι ήταν «πολύ εύκολο» να καταλάβει τι ήθελε να κάνει μόλις συζήτησε με τον Γιαννακόπουλο. Οι δύο άνδρες δεν είχαν χάσει ποτέ την επαφή τους όλα αυτά τα χρόνια που ο Ζέλικο απουσίαζε από τον Παναθηναϊκό, κι αυτό έκανε τη συζήτηση πολύ πιο φυσική και άμεση. Η οριστική απόφαση ωρίμασε τις τελευταίες μέρες: ο Γιαννακόπουλος έκανε ένα ταξίδι, η κρίσιμη συνάντηση πραγματοποιήθηκε πριν από δύο μέρες, και τα υπόλοιπα, όπως είπε ο ίδιος ο προπονητής, «ήταν τα πιο απλά και τα πιο όμορφα». Ο Ομπράντοβιτς τόνισε ότι από τη στιγμή που αποχώρησε από την Παρτιζάν, είχε θέσει ως στόχο να πάρει τη μεγάλη απόφαση τον Ιούνιο — και αυτό ακριβώς έκανε, τηρώντας πιστά τη δέσμευσή του.

Η φλόγα που δεν σβήνει

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά σημεία της ομιλίας του ήταν η αναφορά στο κίνητρο και στην εσωτερική ορμή που τον ωθεί να συνεχίζει. «Αν έχεις κίνητρο μπορείς να κάνεις τα πάντα», είπε ο Ομπράντοβιτς, επισημαίνοντας ότι στον Παναθηναϊκό το κίνητρο έρχεται εύκολα, αφού γνωρίζει τους ανθρώπους, ξέρει το περιβάλλον και νιώθει την αγάπη του κόσμου γύρω του. Μίλησε για μια «φλόγα» που καίει μέσα του και τον ωθεί να προπονεί σε υψηλό επίπεδο, έχοντας ξεκαθαρίσει ότι το παρελθόν είναι σημαντικό, αλλά το μέλλον είναι αυτό που μετράει περισσότερο. Παράλληλα, έδειξε ιδιαίτερη ευγνωμοσύνη για τη νέα εγκατάσταση του συλλόγου, χαρακτηρίζοντας το νέο γήπεδο «κάτι σπέσιαλ» που προσδίδει επιπλέον ώθηση στη δουλειά που σχεδιάζει να κάνει. Είναι σαφές ότι ο έμπειρος τεχνικός δεν έχει καμία πρόθεση να ακουμπήσει στις δάφνες του παρελθόντος.

Ο Γιαννακόπουλος, από την πλευρά του, μοιράστηκε με το κοινό κάτι που αποκαλύπτει πολλά για τη σχέση του με τον Ομπράντοβιτς: η ιδέα της επιστροφής του δεν είχε φύγει ποτέ από το μυαλό του. «Πάντα πίστευα ότι ο Ζέλικο πρέπει να επιστρέψει στον Παναθηναϊκό», είπε ο ιδιοκτήτης των «πρασίνων», αποκαλύπτοντας ότι η επανένωση ήταν κάτι που το επιδίωκε εδώ και καιρό. Μάλιστα, συνέκρινε τη χαρά που αισθάνθηκε βλέποντας τον κόσμο να αντιδρά με ενθουσιασμό σε αυτή την ανακοίνωση, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «αυτό είναι μεγαλύτερο και από ένα Ευρωπαϊκό». Δεν παρέλειψε, επίσης, να τονίσει ότι η επιστροφή του Ομπράντοβιτς δεν είναι δώρο προς κανέναν, αλλά «υποχρέωση προς τον κόσμο του Παναθηναϊκού» — μια δήλωση που αντικατοπτρίζει το βάρος της ευθύνης που και οι δύο αναλαμβάνουν.

Σλούκας, Λεσόρ και η νέα αποστολή

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Ομπράντοβιτς αποκάλυψε ότι ήδη άρχισε να επικοινωνεί με τους παίκτες του. Μίλησε με τον Κώστα Σλούκα, ο οποίος βρισκόταν στη Χαλκιδική, και ανέφερε ότι πρόκειται σύντομα να τον συναντήσει αυτοπροσώπως, όπως άλλωστε σκοπεύει να κάνει με όλους τους παίκτες του ρόστερ. Η σχέση τους δεν ξεκινάει από το μηδέν: οι δύο τους είχαν εργαστεί μαζί στη Φενέρμπαχτσε, οπότε η νέα συνεργασία αναμένεται να ξεκινήσει χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες προσαρμογής. «Τον Κώστα τον ξέρω καλά, όλα θα είναι εύκολα», ήταν η χαρακτηριστική φράση του Σέρβου τεχνίτη, αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπάρχει αμοιβαία εκτίμηση και εμπιστοσύνη ανάμεσά τους. Ωστόσο, για τον Ματίας Λεσόρ παραδέχτηκε ότι δεν πρόλαβε να επικοινωνήσει μαζί του ακόμα, εξηγώντας απλά ότι χρειάζεται λίγο χρόνο για να τα καλύψει όλα.

Ο Ομπράντοβιτς ξέρει καλά ότι οι συγκρίσεις με την πρώτη του θητεία στον Παναθηναϊκό είναι αναπόφευκτες — και δεν προσποιείται ότι μπορεί ή θέλει να τις αποφύγει. Άλλωστε, η πρώτη του παρουσία στο «τριφύλλι» άφησε ανεξίτηλο σημάδι στην ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ, με κατακτήσεις και στιγμές που παραμένουν χαραγμένες στη μνήμη των φιλάθλων. Ωστόσο, ο ίδιος επέλεξε να μη βασανίζεται από αυτό το βάρος, τονίζοντας ότι κυρίως θέλει να ζει «το σήμερα και το αύριο» και να δώσει «το καλύτερο από μέσα του για την ομάδα». Η Euroleague αναμένει τη νέα εκστρατεία των «πρασίνων» — και μαζί της, ένας ολόκληρος κόσμος που ξαναπιστεύει ότι μπορεί να ονειρεύεται μεγάλα με τον Ζέλικο στον πάγκο.

Σχετικά άρθρα