Βαρύ πένθος έχει πέσει στη Λέσβο μετά τον θάνατο μιας 36χρονης γιατρού που έχασε τη ζωή της λίγα 24ώρα μετά τον τοκετό της. Η άτυχη γυναίκα γέννησε με φυσιολογικό τοκετό το μεσημέρι της Παρασκευής, παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές τις επόμενες ημέρες και κατέληξε στην Αθήνα μετά από αεροδιακομιδή. Το νεογέννητο παιδί της βρίσκεται καλά στην υγεία του. Η υπόθεση βρίσκεται υπό διερεύνηση και αναμένονται τα αποτελέσματα εργαστηριακών εξετάσεων για να αποσαφηνιστούν τα αίτια της τραγωδίας.
Τι έγινε: Η πορεία της υγείας της 36χρονης
Η 36χρονη γιατρός από τη Λέσβο είχε αρχικά προγραμματιστεί να γεννήσει με καισαρική τομή, ωστόσο τελικά ο τοκετός έγινε φυσιολογικά το μεσημέρι της Παρασκευής. Το νεογέννητο βρέθηκε σε καλή κατάσταση. Ωστόσο, το Σάββατο το βράδυ η 36χρονη ανέβασε πυρετό και η κατάστασή της άρχισε να επιδεινώνεται ανησυχητικά. Οι γιατροί που παρακολούθησαν το περιστατικό εικάζουν ότι η ασθενής υπέστη σηπτικό σοκ, πιθανώς από μορφή σταφυλόκοκκου, αν και τα αίτια δεν έχουν ακόμη επίσημα επιβεβαιωθεί.
Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου αποφασίστηκε η διασωλήνωσή της και η μεταφορά της στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Βοστάνειου Νοσοκομείου Μυτιλήνης. Λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής της, οι γιατροί έκριναν αναγκαία την αεροδιακομιδή της στην Αθήνα. Η μεταφορά έγινε με πτήση του ΕΚΑΒ λίγο πριν από τις 5 το απόγευμα της Τρίτης 23 Ιουνίου, με συνοδό τον σύζυγό της, ο οποίος είναι επίσης γιατρός. Όσοι συνάδελφοί της την είδαν εκείνη τη στιγμή ανέφεραν ότι δεν μπορούσαν να την αναγνωρίσουν από την κατάσταση στην οποία βρισκόταν.
Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η 36χρονη δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές, η γυναίκα έχασε τη ζωή της μόλις προσγειώθηκε η πτήση, καθώς οι γιατροί προσπαθούσαν να την επαναφέρουν στο ασθενοφόρο, με προορισμό το Αττικό Νοσοκομείο. Η είδηση του θανάτου της έπεσε σαν κεραυνός στη Λέσβο, όπου η κοινωνία παραμένει συγκλονισμένη.

Αντιδράσεις: Θλίψη στο νοσοκομείο και δηλώσεις του διευθυντή της κλινικής
Ο Πέτρος Μαχαίρας, διευθυντής της μαιευτικής κλινικής του Βοστάνειου Νοσοκομείου Μυτιλήνης, μίλησε στην ΕΡΤ Αιγαίου εμφανώς συγκλονισμένος από τον θάνατο της 36χρονης. «Περιμένουμε τα εργαστηριακά αποτελέσματα για να μπορέσουμε να έχουμε κάποια απάντηση», δήλωσε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι έχουν σταλεί καλλιέργειες για διακρίβωση των αιτίων. Η αβεβαιότητα για το τι ακριβώς συνέβη παραμένει, με τους αρμόδιους να αναμένουν τα αποτελέσματα των εξετάσεων προτού βγάλουν συμπεράσματα.
Στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης και στο ΕΚΑΒ το κλίμα είναι ιδιαίτερα βαρύ. Οι συνάδελφοί της μιλούν για μια επαγγελματία που εργαζόταν με αφοσίωση και αίσθημα καθήκοντος, πάντα έτοιμη να βοηθήσει. Άνθρωποι που τη γνώριζαν περιγράφουν μια γυναίκα που υπηρέτησε την υγεία με συνέπεια, ευγένεια και ανθρωπιά, πάντα πρόθυμη να σταθεί δίπλα σε όποιον είχε ανάγκη. Η απώλειά της έχει αφήσει ένα μεγάλο κενό τόσο στο επαγγελματικό όσο και στο κοινωνικό περιβάλλον της Λέσβου.
Η τραγωδία αποκτά ακόμη μεγαλύτερο βάρος από το γεγονός ότι η 36χρονη αφήνει πίσω της ένα νεογέννητο παιδί. Το βρέφος, που ήρθε στον κόσμο λίγες ημέρες πριν, βρίσκεται σε καλή κατάσταση, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές. Ο σύζυγός της, επίσης γιατρός, ήταν παρών στη δύσκολη αεροδιακομιδή, συνοδεύοντας τη σύντροφό του στην τελευταία της μάχη.
Τι ακολουθεί: Διερεύνηση και αναμονή αποτελεσμάτων
Η υπόθεση βρίσκεται επίσημα υπό διερεύνηση και οι αρμόδιοι αναμένουν τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων και των καλλιεργειών που έχουν σταλεί, προκειμένου να αποσαφηνιστούν τα ακριβή αίτια που οδήγησαν στον θάνατο της 36χρονης γιατρού. Τα ερωτήματα για την ταχύτατη επιδείνωση της κατάστασής της παραμένουν πολλά, και η επίσημη απάντηση αναμένεται να δοθεί μόλις ολοκληρωθεί η ιατροδικαστική και εργαστηριακή διαδικασία. Η τοπική κοινωνία της Λέσβου παρακολουθεί με αγωνία τις εξελίξεις, ενώ το όνομα της γιατρού κυκλοφορεί από στόμα σε στόμα με λόγια εκτίμησης και θλίψης.




